Anneler size bir sorum olacaktı da oğlumu arabasından alayım derken yukarı doğru kaldırıyordum hani bahçe salıncakları oluyor ya böyle koltuk gibi yukarı kaldırırken kafasının üstü yukarıdaki demire hafif den geldi oğlum hiç ağlamadı ama ben çok endişe ettim kendimce bıngıldağı varya kafasında bişey olur mu yaa bıngıldak kısmı normalde hafif içe doğru gibi oluyor dimi böyle kafasını eklerken o bölge biraz içe doğru