Emoilo Kızlar merhaba bebeğim 4 aylık, emzik tutmuyor. Yaklaşık 1 aydır baş parmağını emiyor. Doktorumuz da uyurken ellerini bağlamamı söyledi🙄 Bu soruna bir çözüm bulan var mı? Kendiliğinden bırakır mı acaba? Alışkanlık olmasından korkuyorum.
Sonsuzask Emoilo heran mı emiyor benimki sadece uykuya dalarken bir de çok açıktığında Her ansa bırakması zor oluyor
Minel-inannesi Emoilo aa doktorunuz ciddimi? Şaka heralde ne demek avuc ici kadar bebenin elini baglamak? Emzik almayan bebeler uykuya geciste destek icin parmak emebilir bu gayet normal. Ayrica 3.aylardan sonra el parmak kesfi basliyo normal.
Emoilo Minel-inannesi İnanın ben de şaka yaptığını düşündüm, bağlasak nasıl olur dedi ben şok🙄 bu travma yaratır çocukta dedim, yaratır ama parmak emmeyi unutur dedi. Ben bile dinlerken dehşete kapıldım, bunu çocuğuma nasıl yapabilirim🙄
Minel-inannesi Emoilo doktorunuzu degistirdiniz inşallah😱 ne demek travma olsun ama parmak emmeyi unutsun yeterki.