aslanveannesi1 Bebekakku ben kullandım memnun kalmıştım verdiğim gün ve vermediğin gün arasında çok fark vardı bi yan etkisini görmedim
Whatdeding Bebekakku ben fayda göremeyenlerdenim. Biogaia yı tek geçerim. Çok gaz kaka sancıları çekmiştik biz. Tabi herkeste farklıdır
Senametinn Bende kullandım evet etkilifakat benim bebeğime bir süre sonra yetmedi. Zaten çokta dayanmıyor. Minicik şişe bana pahalı geldi. Neoclc diye bir gaz şurubu var ona geçtik biz. Daha etkili oldu. Deneyebilirsiniz sizde 🙏🏻