İyi akşamlar, 2 aylık bi kızım var Sivil toplum kuruluşunda sözleşmeli olarak çalışıyorum ağustosta iznim bitecek daha sonra sadece 2 ay ücretsiz izin kullanabilirim yani kızım 5 buçuk aylık olana kadar. Kafam çok karışık işten ayrılayım mı ama durumlar biliyorsunuz tek maaşla geçinmek biraz zor bir yandan kızımı ben yetiştirmek istiyorum bırakıp işe dönmek istemiyorum. Birim günü doldurmak için 5 yılım kaldı ayrılsam bu kadar yıl çalıştım boşu boşuna gidecek ailem yanımda değil kv burda ama bakmasını istemiyorum o da bir kaç defa laf soktu sabrım kalmadı çocuk bakmaya Yok ben her gün size gelemem arada sırada siz bana bırakırsınız diye. Zaten çalışırsam bakıcı tutmayı düşünüyorum. Çok kararsızım ne yapayım. Zaten çalışırsam bakıcı tutsam maaştan çok az bişey kalacak sırf Sigortam yatsın diye.