Minikkizimm çok haklısınız , tek çocuk bile olsa bi süre sonra ağlaması insanı çok yoruyor birde iki çocukla ilgilenmek zorunda olmak çok çok zordur eminim , allah yardımcınız olsun , sağlıkları yerlerinde olsun yeter ki annelik çok zor bu yüzden allah evlatlarımızla sınamasın hayırlı evlatlar nasip etsin