evet şimdi dönüyorum idrar tahlili verdik temiz çıktı yaz dönemlerde bunlar çok sık olur hatta 1 yaşına kadar görülebilir sonra kaybolur bu bir hastalık değil sıcak yerde yaşadığımız için çok terliyor sıvıyı kaybediyor vucut idrarın içindeki kristaller böyle durumlarda bezin üzerinde takılı kalır dedi. Sapasağlam hiç bir problem olmadıgını söyledi çok şükür. Sizlerinde söylediği gibi su verebilirsin dedi bu kadar🥰🥰🥰🥰 herkese cok teşwkkür ediyorummm