Benim ilk cocomgum da da oldu şimdiki çocugumda da oluyor suanda . İlk çocugumda ekstra bez azalması ve siddetli ağlamalar vardı. Kristaller denilen kum döküyormuş. Kaynatılmış ılımış su vererek ve baya sık emzirerek 1 yasına kadar tamamen bitmişti. İkinci çocugumda da var suan da aynı kaynamış ılıtılmıs su veriyorum bi geçer gibi oluyor tekrar ediyor.acıkcsı bu sefer siddetli ağlamadıgı için enfeksiyondan şüpheleniyorum. Bu sebepten bu hafta doktora götürecem ona göre yol alacam. Sende götür cok geçmeden önlemini al.