Merhaba arkadaşlar benim 18 günlük bebeğim var ve anne sütüyle beraber mamada veriyordum. Bir gece çok ağladı sürekli götürdük karın filminde çok fazla kaka ve gaz çıktı. Mamayı keselim dedi doktor sütüm yeterli dereceye geldiği için. Makatından küçük bir aparat ile kaka ve gazını aldılar rahat etti ama makatı çok küçük çocuk cerrahına götür dediler. Bugün yine çok zorlanıyor fitil veriyorum ama şunu anlamıyorum yenidoğan kakası günde kaç kez olmalı yani sadece anne sütü ile beslenen bebek için soruyorum. Fitili atıyorum çok az kaka çıkıyor acaba o sorun bitmişmidir dicem ama bebek hep huzursuz büyük insan gibi gaz çıkarıyor ve hep ıkınıyor. Bu tarz durum yaşayan oldu mu? Ya da bilgisi olan?