Kızım 5 aylık 5 aydır o kadar sessiz sakin bir bebekti ki ilk 40 günden sonra onunla her işimi yaptım dışarı yalnız çıkıp saatlerce zaman geçirdik bebek arabasında beni dışarıyı izliyor mutlu olup gülüyordu bayramın ilk günü tatile gittik gitmez olaydık ya gittiğimiz arabada gayet mutluyduk arabayı da çok sever doğduğundan beri neeyse gittiğimiz ikinci gün bı başladı şimdi şu ana kadar hiç susmadı 3 tane hastaneye gittik tahliller felan doktor hiç bı şeyi yok dedi ayağım da sallayarak uyuyordu asla sallatmiyo beni emmek istemiyor biberon istemiyor emzik düştüğü an deliren bebek emzik istemiyor bebek arabasına asla binmek istemiyor bizim arabaya binmek istemiyor hiç bir şey istemiyor sadece ağlıyor bu nedir böyle bacılar bu çocuk bı anda nasıl bu kadar değişti geçer geçer diyorum asla geçmiyor naapicam başına gelen biri var mı:(