H2Kuru 36 haftalik dogum yaptim 3,5 aylikken hafif yatar oturur pozisyonda basladim oturtmaya tamamen dik oturtmadim yavas yavas hafta hafta kademe kademe yukselttim. Doktorum banada onermedi ama yurt disinda yasayan teyzem var onlar bir aydan sonra yavas yavas oturtmaya basladiklarini soyledi. Doktorlarda yenidogan bebekle oturtarak fotograf cekiliyorlar sacma geldi acikcasi bana 6 aydan once oturtmamak ve o kadar erken baslamama ragmen 8 aylikken desteksiz oturmaya basladi kararsizsaniz oturmak icin belirtiler gosteriyor biraz daha bekleyin. Osman gonulal var youtube dan izleyin videolarini 6. Ayda ek gidaya gecmesi icin basini tutup oturmasi gerekiyor diyor oturamayan bebegi ek gidaya baslatamazsiniz mama sandalyesinde oturmasi gerekiyor diyor. Bir cok videosu var izleyip bilgi alabilirsiniz en dogrusunu karar verirsiniz kim ne derse desin bebeginizi siz gorup gozlemliyorsunuz sonucta