Zahkrii Dgndrmz sağdığım günü de sayıcak mıyım. Tekrar ısıtmıyorum. İçmediyse çöp. Şimdiye kadar 500 ml dökmüşümdür 😞
Dgndrmz Zahkrii aynen hiç koyamıyorm bi danlasına bile benmkide bazen emmiyo hemen sağlık kasıkla verıyorm biberonla oynuyo içmiyo oda sıcaklıgında 3saat yanlış bilgide vermeyim ama sağdıgın gunden snraki 3gun dıye biliyorm canm yaa off bayagda dokmussun
Zahkrii Dgndrmz içseydi döktüklerimi gözüm görmezdi. Ama şimdi diğerleri de çöp oldu. 1 litreye yakın daha var. 1 ay öncesinden başlamıştım depolamaya 😔 güyya çocuğum aç kalmasın, işe başladığımda mamaya ihtiyacı olmasın istedim
ma9419 Esma60 buzdolabının buzluğunda mı 3 ay yani o da derin dondurucu olmuyo mu keşke 6 ay saklayabilsek
Zahkrii ma9419 aslında sanırın dolabın derecesiyle alakalı. -18 buzdolabı oluyor. Derin dondurucu şokluyor. Kimileri 6 ay diyor ama ben minimum süreyi tercih ederim tedbir açısından