Dyggg1 4 aylık anneyim emziriyorum.Fakat gögüslerim yumuşacık.Yani çocuk doyuyor mu doymuyor mu emin değilim açıkcası.Bebeğim saat başı 2 dakikada olsa emmek istiyor.Genel olarak mızmız bir bebek.Sütüm yetmiyorsa yetmedğini nasıl anlarım?
Yasemin38 Dyggg1 belli bir süre sonra göğüsler terbiye oluyor canım. Yumuşak olması süt olmadığı anlamına gelmiyor. Günlük çişli bez sayısından , uykusundan anlayabilirsin. Öğün atlamadan beslenmene dikkat et ve bol bol su iç günlük 2.5-3 litre kadar