Başlıkta yazdığım gibi 10 ay 21 günlüğüz dün gece kızım komando gibi sürünüyor bı yerlere tutunup kalkmaya çalışıyor oturtunca çığlık atıp ağlıyor ortalama kaç aya kadar yürür sizin bebisler de oldu mu böyle durum acele etmiyorum her bebek bir değil farkındayım sdce çevremdeki insanlar yürümesi gerek vs diyince sormak istedim ona göre cevap verirseniz sevinirim 🙏