Arkadaşlar bu ayda olan var mi? Hala babildiyor artık ne yapacağımı şaşırdım kimi doktora göre normal kimisne göre bitmesi gerekiyor şaştım kaldım…bababba,mamamamm diyor sürekli…. Çok nadir baba ve mama kelimelerini tek çıkarıyor o da anlamlı değil…. Birkackere babasına baba dedi o kadar gerisi gelmedi:((( kitap okuyoruz,konuşuyoruz yok :(