Ballloglum daha öncede postunuzda yazmıştım gittiniz mi dr a. Benim oğlum da 11 aylık aşırı heyecanlı sevdiği hoşuna giden birşeyi görünce bi başlıyor el ve ayak bileklerini aynı anda kıvırmaya kasılıyo resmen eeg çektirmiştik kasılmasından dolayı eeg si temiz çıktı şükür normal, ay sonu gideceğiz doktora sonuç için gittiğimde tekrar soracağım ama hep aklıma takılıyor bu konu ya burda birkaç annede bebeğinin heyecanlandıgında bu tarz hareketler yaptığını yazmıştı. Bizim göz teması çok güzel babıldanma var çocukları çok sever onları bile görünce başlıyor heyecanlanmaya, adıyla seslendiğimde bakardı ama şu 10 gündür çok daralttım sanırım ağlayarak bakıyo adını seslendiğimde, karşılıklı oyun oynadığımızda beni takip eder, top atarım oda bana kendince atmaya çalışır saklambaç oynarız beni takip eder bulmaya çalışır falan, cee ee oyununa tepki verir, birkaç kez bay bay yaptı henüz alkış yapmadı daha. Bu ara bazen insanları yabancılıyor . Birşeyler anlatmaya çalışıyor, elimle biryeri işaret edersem bazen bakıyor.Ama bileyim anneyiz herşeyden korkuyoruz artık😔