Egeninannesii hwpsi geciyo canim merak etme. Kendini hafiflemis hissediyosun kucaginda minicik bi insan:)) herseye degiyor
Benmde bacaklarim hala hamlanmis. Hamilwlikteki gibi agriyo oturup kalkarken
Yere hala zarzor oturuyorum.onun disinda birsey yok iste malum kilolar ve catlaklar:)) 26gun once seseryan dogum yaptim
37+6 da