Yesimnisahasan Arkadaşlar 2 aylık kızım ne kucağımı istiyo nw göğsüme yatıyo doğduğundan beri böyle. Kendini itiyo dik duruyo ağlıyo. Sizdede varmı böyle bi durum. Emmede bi sıkıntımız yok.
duruguzel Yesimnisahasan bahsettiğiniz genelde gazdan kaynaklı yaptıkları bir hareket. Yatırır halde daha çok sıkıştırıyordur. Omzunuzda sırtını sıvazlaya sıvazlaya gezdirin.