oğlum 4 aylık. 2 aydan beri yeşil ve kötü kokulu yapıyor.alerjisi var ama küçük olduğu için test yapılmadı.neocate alerjik mama kullanıyoruz.2 hafta önce emzirmeyi kestim sütüm bitti.bi ara geçer gibi oldu sarı ve kokusuz yaptı bi kaç kez ama sonra yine aynı ve odaya girilmiyo resmen o derece kötü kokuyo.1.5 ay önce tahlil de verdik bişey yoktu.durumu yaşayan var mı?dr’lar da cok bi yorumda bulunamıyor