Ezgiiiurass
Biz annelerin tek amacı yavrumuzun midesiine bir kaşık fazla gitsin, kan olsun can olsun, bu konuda hem fikiriz. Çorbaları da ağzından çıkarsın, rakmayın kafanıza, sonunda yutacak.
Zaten ek gıdaya geçişin üç temel kuralı var ve en önemlisin de oturabilmesi. Çünkü öğürmesi gerekirse bunu ancak otururken yapabilir. Tamamen güvenlik meselesi aslında. Annelik zor, yapmam dediğimiz neler neler yapıyoruz 😊😊