Ezgiiiurass
Azraada58
Sevgili anneler, ek gıdaya başlarken bebeğinizin hafid destekle bile olsa mutlaka oturması gerekiyor çünkü yatarken öğüremez. Yeter ki bir kaşık yesin diye tehlikeli bir işe girmeyün derim, nacizane tavsiyem. Bebekleriniz kaç aylık bilmiyorum ama zaten bir yaşa kadar hala temel besin kaynağı anne sütü veya formül mamadır. Ek gıda doyumluk değildir. Sevgiler🌺