MeTeCa kedilianne_ Bence ağır metal içeriyor. O yüzden yemeseniz daha iyi ama siz bilirsiniz tabi 🤷🏻♀️
kedilianne_ Senazz11 MeTeCa Elika00 kenankaan QueenMommm Burada da forumda yazıyormui herkes sormuş 😂😂 Hamilelikte çok özlemiştim, yedim. Can isteyince günahı olmazmış 😂
Minel-inannesi kedilianne_ abartmadan bi kac tane yiyin caniniz istemese akliniza gelmez zaten. Severek yenen şeyler süt arttırırmış hem😊 afiyet şifa olsun