_Aanne1 Kızlar ayın 21 inde sezaryen oldum 10 gün oldu bandaj takmadan duş alabilir miyim? Ptesi doktor kontrolüm var
Gamzelibulut _Aanne1 ben 5 buçuk ay oldu doğum yapalı 3.gün kontrolünde bandaj çıktıktan sonra su deyse bişey olmaz demişti doktorum ertesi gün girmiştim
Sessiz_oyuncu _Aanne1 ben hastanede duş aldım. Bandaj takıp. Eve gelince 3. Günde bandaj takmadan duş aldm ama havluyla güzelce kuruladım
Poyrazin_annesii 4 üncü gün bandajı cıkartıp banyo yapmamı soyledı doktorm .sadece banyo sonrası oramı ıyıce kurulayıp batıcon sürmemi söyledı.yatan açık kalsın ki iyilessın dedı
sonnenchein _Aanne1 hastanede 2.gün duş aldım bandajlı sonrasında evde de bandajlı aldım 1 hafta sonra da doktor çıkardı bandajı
Ysgl26 _Aanne1 ertesi gin bandajla girdim duştan sonra çıkardkm bandajı ondan sonra bandajsız girdim hergün
-Mucizem _Aanne1 Belki saçma gelecek ama ben bi 15-20 gün su değdirmeye korktuğum için her banyoda bant yapıştırdım ve yaram çok çok hızlı iyileşti doktor 10 gün su degdirme demişti bana
ArvenMom _Aanne1 ben doğumdan 9 10 saat sonra bandajla duş almıştım doktorum izin vermişti yani bi sorun da olmadı