elek01 Kızlar hamileyim çok kasık agrım var normal midir acaba ilk hamileliğimde böyle agrım olmamıştı
Twinsmom-- elek01 Normaldir canım benimde 2. Hamileliğim 3.bebeğim ama benimde oldu ilk haftalar sonradan geçiyo canım🥰