2 yıl aktif araba kullandım. Sonra hamileliğimin başında kaza yaptım. Üzerine kullanmaya devam ettim ama hep bi korkuyla. Sonra 5, 5 buçuk aylıkken izne ayrıldım o zamandan bu yana araç kullanmıyorum. Yani yaklaşık 1 buçuk yıldır. Süreçte de arabayı değiştirdik yine otomatik vites ama büyük diğeri gibi kostak değil alışmam lazım arabaya. Bebekle nasıl kullanıcam nasıl alıştırma yapıcam ve en önemlisi bebeğim araçtaylen bir yerden bir yere nasıl gidicem trafikten diğer araçlardan tırsar oldum. Az bi cesaret lazım bana araç kullanan bacılar bi el atın lütfen