Kızım 20 aylık doğdu doğalı hiç gaz sıkıntımız olmadı düne kadar çocuk dünden beri karnım ağırıyor diyip duruyor gece acile götürdük lavman yapıldı fayda etmedi biraz rahatladı gaz çıkardı uyudu sabah 6 da kalktı yine kıyamet ağlama fitil verdim fayda etmedi tekrar hastaneye götürdüm ilaç krem vs verdi doktor kullandım 1 saat sonra altan çıkarmayınca kustu yemek yok bugun sadece meyve yedi çünkü herşeyi yiyen çocuk değil pilav makarna şehriye türü çorbalar ağladıkça üzülüyorum napıcağımızı şaşırdık başına gelen var mı acaba
Banyoya bayılan çocuk banyoya dahi girmek istemiyor elleme dokunma diyip ağlıyor 😪