Eliaemir Kızlar kulağım enfeksiyon kalmış doktor emziridgim için antibiyotik vermedi nasıl geçecek bilmiyorum , acaba anne sütü mü damlatsam iyi gelir mi ?
Elika00 Eliaemir aynısını yaşadım iki gün zeytinyağı damlattım geçti antibiyotikli damla vermişti doktor kullanmadım zeytinyağı kulak ağrısına çok iyi geliyor. Anne sütü de damaltabilirsin ama zeytinyağı da olur ben damlatıp pamukla kapatıyordum
Elvin12 Eliaemir benim de kulağım çok ağrıyordu bi iki damla süt damlattım doktora gittim damlattığım kulağım tertemiz olmuş diğerin de iltihap var dedi temizledi damla verdi kullanmadım ona da süt damlattım bence iyi geliyor
Eliaemir Ogulluana henüz damlatmadım medikal park hastanesi web sayfasında öyle yazınca dedim burada deneyimlenen oldu mu acaba diye ,teşekkür ederim uyarın için ❤️
Elika00 Eliaemir gece damlatıp kapattım canım sabaha çıkardım sabah damlattım öğlene kadar ağrısı geçmişti ama ihmal etme sabah akşam damlat 2-3 güne geçiyor
Elika00 Eliaemir bu arada zeytinyağı damlattığım için doktor iyi yapmışsın demişti ben bebekliğimden beri kulak ağrısı sorunu yaşarım her zaman zeytinyağı damlattık. Süt yerine onu damlat istersen
Hilallllll Aynenkanka yapmayın bence de zaten sıvı birikmesinden ağrıyordur süt bekledikçe daha da ağrır
Eliaemir Elika00 dün gece yaptım yorumundan sonra şimdi tekrar yapıcam teşekkür ederim hiç bilmiyordum ilaç kullanmaktan kurtulurum inşallah 🤗