Leylaozdrgt Bebeğim 26 aylık 18 gün önce testis indirme ameliyatı ve sünnet oldu sünnet gerçekten çok zordu iyileşme süreci olarak şimdi pipisi şiş değil ama tırnak kadar bi yer kaldı diğer taraflar hep iyileşti o yer sürekli beze kabuk bağlar gibi oluyo krem sürüyoruz ama bezi her açtığımız da orası gene kanamış oluyo iyileşmedi bir türlü başına gelen vermı normalmidir sizce doktora götürücem pazartesi günü ama içim içimi yiyor.
aleynakhrmn Merhaba benim bebeğimde (9aylık) 10 gün önce sünnet oldu pipisinin sağ tarafı normal bir görüntü aldı ama sol tarafında tam anlamıyla bir iyileşme yok bugün hafif sızıntı şeklinde kanamış, siz doktora götürdünüz mü size ne dedi doktorunuz?