Merhabalar oğlumun bebek arabasini ne beşiğini satıyorum oğlum 11 aylık beşiği neredeyse hiç kullanmadık döşeği de İşbir kiki model. Uzun bir süre anne yanında sonrwsinda da hep bizimle yattığı için dosek ve beşik baya az kullanıldı . Bebek arabamizdan çok memnunuz normalde ama arabamız degisince bagajı küçük oldu o yüzden kabin boya geçtik . Araba da Kraft Prag travel sistem. İlgilenenler mesaj atabilir fiyatta yardımcı oluruz