21 aylık kızım kemoterapi görüyor 2 ay sonra her şey yolunda giderse kemoterapi bitecek. Başka tedavilere geçilecek bu tedaviler bağışıklık düşüklüğü yapmıyor hem de nerdeyse 2 yaşına yaklaşacak. Bu yaşadıklarının travma olmasını engellemek istiyorum süreç içerisinde doğru şekilde davranmaya özen gösterdim ancak profesyonel destek de almak istiyorum. Balçovada ikamet ediyoruz. Var mı öneri, tecrübe?