Yine bir atak dönemi ve yine bir uyku sorunsalı postu 😭 bebeğim 9 ay 25 günlük ve 10. Ay atağına hızlı bir giriş yapmış bulunmaktayız. Uykuları çok düzelmişti. 7-7:30 gibi güne başlama 2 gündüz uykusu ve 20:00-20:30 gibi gece uykusu şeklindeydi ve 5-10 dk içinde uyurdu. Şimdi bir direnç ki sormayın. Güne 6da başladı 19:00da uykuya götürdüm ve saat oldu 20:20 asla uyumuyor 😩 sürekli ayağa kalkıp etrafı karıştırıyor 😩 siz atak dönemleriyle nasıl başa çıkıyorsunuz? Var mı bunun kolay bir yolu??