BiZde akülü araba vardı ama parka vs giderken arabaya sığmıyor yürüyerek gitsek desek hep yakın parklara gitmek gereliyordu hani bagaja atayım bi yerlere gideyim orda biner zor oluyordu az kullanıp sattık. Ama globber daha rahat bu acıdan bakınca. Ben globber değil ama tenteli bisiklet aldım kemerli koktuğu hafif yatıyor kanzın onla cok rahat ettim büyğk oğlum kullandı şimdi 19 aylık oğlum kullanıyor sahile , parka , markete hep onla gidiyorum