Merhaba ben doğum yapalı 1 ay sezaryan ile doğum yaptım kanamam bitti sayılır ama bı kaç gündür açık renk bir akıntı geliyor çok aşırı bı kokusu var ne kadar hijyene temizliğe önem versem de faydası yok hergun duş alıyorum halbuki ama hala aynı kendimi çok kötü hissediyorum başına böle bişey gelen varmı doktora gitmelimiyim yoksa geçrmj kendisi