Bmaidil12 kızlar analık yazan bi ödeme gözüküyo e devlette ama az bi tutar yatmıs 4900 gibi bişy bu işvere geri verilecek bi.para mı bana iş verenim maaşımı yatıyor cunku ama maaşım böyle bi tutar degil arada dağlar kadar fark var
Nnuuruuss Bmaidil12 maaşının 3’te ikisini alırsın canım analık maaşında Bir de ay ay yatırırlar ay sonuna doğru doğum olduysa az olabilir
Asyaveannesi04 Bmaidil12 maaşınız yatıyorsa geri verecekseniz bildiğim, bende de öyle oldu her ay düzenli maaşım yattı sigortadan yatan parayı geri veriyorsunuz