Umutbebek1 Merhaba bebeğim prematüre doğduğu için kanguru ve yeni doğan aparatını 2 kere kullandık ve sonrasında kilo aldığı için hiç kullanamadım reflü yatağını taşınırken mum lekesi geldi almak isteyenler için fotoğraflarını aşağıya bırakıyorum