duyguxmiray Benim iPhone 11 var. Dünde Apple Watch aldım. Onun şarj kablosunu benim iPhonenun adaptörüne taktım ancak şarj etmiyor. Yani ekranda kırmızı şimşek ve saat işareti görünüyor sadece. Ne yapabilirim bunun için nasıl şarj olur
Nazlimu_ duyguxmiray hızlı şarj özelliği olan büyük asaptörse eğer şarj olması lazım. Kabloda bir sıkıntı olabilir. Şarj olurken ekrandaki şimşek ve saat yeşil renk olur.
duyguxmiray Nazlimu_ Bende kırmızı renk şimşek. Zaten belli olmuyor bir saattir belki daha fazladır şarjda ama açılmadı henüz.
duyguxmiray Nazlimu_ Bir de bu saatin şarj aletinin yuvarlak başlığında jelatin gibi bir şey var mıdır ? Çıkarmam gereken herhangi bir şey ? O yüzden mi olmuyor acaba diyorum.
duyguxmiray Nazlimu_ Teşekkürler bir de bir şey soracağım bu wp için hangi uygulamayı kullanıyorsunuz devamlı Qr kodu okutmamı istiyor telefondan.
Nazlimu_ duyguxmiray o zaman onu bilmiyorum. Çünkü benim aldığım yer kurulum yaptı. Ben herhangi birşey yapmadan kullanmaya başlamıştım