Hajsjdgkd gazı olabilir veya çok emmiştir onu atmaya çalışırken hepsini çıkarmıştır diye düşünüyorum. Benim kızım da sürekli kusuyordu. Şimdi 2 aylık o şiddetli kusmaları azaldı. Emzirdikten sonra en az 20 30 dk dik tutmayı deneyin ve gazını iyice çıkarmasını bekleyin. İnşallah kısa zamanda çözüme kavuşur 🥰😇