Cnprtk ben ilk gün doğum yaptığım hastanede kaldı 24saat içinde gecmezse antalya ya gondericez orda daha çabuk iyileşir dediler o yüzden Antalya sevk edildi bir gün sonrasında Ben de gittim eşimle 9 günde orada kaldı makine desteği ile nefes alıp verdi ilaç verdiler-6 gün sonrasında ilaç desteğini kestiler Makineyi de öyle yani İlk başta azatlılar Sonra kestiler tamamen kendisi nefes alıp verdi birkaç gün de öyle kaldı sonra Emzirmek için Beni çağırdılar emerse Eğer taburcu olacaktı emdi o gün taburcu olduk çok şükür zor bir6süreç. Ama geçici geçmiş olsun❤