Minnakanne1 sizcede önemli olan sağlık değil mi? Sağlıklıysa neden canınızı sıkıyorsunuzki? Benim yeğenim 5 yaşında ve 14 kilo sağlık ocağından aradılar geçen senede 14 kilooymus yani düşünün 1 yılda hiç kilo almamış kanına vs bakıldı ama yok yani iştahsız çocuk ve ablamda 2 çocuğa rağmen çok zayıf genetik genelde yani,ablam takmiyor mesela çünkü sağlığı yerinde hamdolsun ki buda bize yetiyor zayıf olsun nolcakki yani