Linaoykum_ Kızlar az önce kızım parkta ayağı takılıp alnını yere vurdu. Şimdi şişti kızardı. Ecz gidip arnica krem alacağım. O kadar çok üzüldüm ki. Başka ne yapmam gerekiyorr
Deletedmom_109 Linaoykum_ yaa geçen sene bu zamanlarda oğlum da kaydıraktan kayarken kaydırağın sert kısmına çarpmıştı. Bir anda yumurta gibi şişti kafası 🥹 hastaneye gittik direkt röntgen çekmişlerdi. Hastaneye gitmeden önce buz bulmuştuk onu koyduk inmişti şişkinliği
pitircik2019 Linaoykum_ ben bu durumlar için hero stick kullanıyorum. Yanımdan ayirmiyorum. Geçen gün düştü kaldırımda vurdu alnını şişmeye başladı hemen sürdüm. Ertesi güne ne şişlik ne kızarıklık yok denecek kadar azdı.
Linaoykum_ Deletedmom_109 bende buz koydum ama şiş hala ve kızarık. Şimdi ecz gideceğim arnica alacağım o kadar çok üzüldüm ki
Deletedmom_109 Linaoykum_ çok geçmiş olsun şişliği inmediyse bir doktora götürün ya acilden hızlıca röntgen çeksinler