Kızlar çok acil doktora gidiicem ama gidene kadar bilgisi olan yada başına gelen var mı .bebeğimin cisinde kanama geldi. 5 günlük daha yoğun bakımdaydi bugün çıktı gün içinde 4 bez değiştik şuan degistigimde çişini yaptı ve cisiyle kan geldi. Bende de olmuş küçükken doktor anneden geçiyor demiş ama bilmiyorum. Korktum başına gelen var mi