Bebeğim 8.5 aylık. Ne yemek yiyor ne mama içiyor ne su içiyor. Hepsini zorla yaptırıyorum. Mesela sebze yemeği yaptım yutmamak için ağzında tutuyor. Zorla yutturuyorum. Sinir krizi geçircem gerçekten. su içmek istemiyoru. Pipetle çekmeyi öğrenemedi hala. Biberonla veriyorum onuda içmiyor. Mamayıda 60 cc içip geri kalanı içmiyor. Yemeğide zorla ne hallerle yediyorum ağzında tutuyor yutmamak için. Bu durumu yaşayan var mı. Nedir bu cinne geçireceğim artık. Lütfen acil yardım edin