1Annevekizi İlk önce su gibi geliyor bunun sebebi nedir acaba. Sonradan süt rengi oluyor. Ama yağlı mi, kaliteli mi nasıl anlayabiliriz. Bunu kullandım sütüm arttı diyebileceğiniz bir öneri de var mı
Kepekekmegi 1Annevekizi bebeğiniz kaç günlük? Benim de ilk 2-3 gün su gibi geliyordu biraz emdikten sonra süt rengi oluyordu şimdi bebeğim 9 günlük sütümün rengi sarı geliyor
Aaayysseee 1Annevekizi Burda görmüştüm baştaki su gibi sütü bebeğe vermemek için ilk 5 dk sağım yapıp sonra beyaz sütü vermek daha iyi kaliteli süt o oluyor yani ilk gelen su gibi cidden tek bende öyle sanıyordum bende….beslenmenize dikkat ediyorsanızda zaten kalitelidir sütünüz birde gece gelen süt daha yağlıymış gece daha sık vermek gerek
Deletedmom_79 1Annevekizi ön süt o sulu olan içmesi dehidrasyon olmaması için önemli yağlı ve kalori aldığı sonraki süt 3. Dakikada gelebilir 7. Dakikada da. Son süt denilen şey yani senin öneri istediğin. Bol su, çokça yeşillik et tüketimi önerilenler arasında. Solgar bestlak gibi damlalarla da desteklemeni önerrm
Ogrenecekcokseyvar 1Annevekizi benimde bebeğim 2.5 aylık ilk gelen su bebeğin su ihtiyacını karşılamak için süt 3 evreye ayrılıyor diye okumuştum ön süt su gibi olur ondan sonra gelende yağlı olur bebeğe kilo aldırır
1Annevekizi Aaayysseee Yanlış olabilir ama bende şöyle düşündüm ilk 6 ay su vermiyoruz acaba o gelen ilk sivi onun su ihtiyacını mi karşılıyor🥲 Çok su yemek de yiyorum aslında süt olsun diye ama az bide büyüdükçe süt ihtiyacı daha da fazlalaşıyor😕
1Annevekizi Deletedmom_79 bestalk damla da kullandım ilk zamanlar yani yiyorum içiyorum bilmiyorum nereye gidiyor bu süt 😑
1Annevekizi Ogrenecekcokseyvar hiç bilgim olmadan bende öyle düşünmüştüm ilk gelen belki bebeğin su ihtiyacını karsiliyor diye sağım yapmadım hiç o yuzden. Ama emmesi 5 dk sürüyor ve süt bitiyor galiba hemen bu sefer sürekli kafasını sağa sola götürüyor ağzından çıkarıyor 😕🤦♀️
Aaayysseee 1Annevekizi yani uzmanlar anne sütü bebeğin su ihtiyacını karşılıyor diyor ama dediğinde bı mantıklı geldi 😂
Ogrenecekcokseyvar 1Annevekizi benimki o zamanlarda hep 7 dk içip bırakıyordu büyükçe emme süresi de arttı sık sık vermeye çakıp zaten her emzirmende uzun bir süre gelmiyor o su ilk bir kaç çekimde o var sonra süt geliyor
Ogrenecekcokseyvar 1Annevekizi elinle sağ ilk önce bak ne kadardan sonra süt geliyor uzun süre sonraysa önce biraz sağıp öyle ver ağzına
Zeynoskus 1Annevekizi su gibi olan on sut su arani daha fazla oluyor yagli doyurucuolan son sut denilen sut oda sonradan geliyor protein agirlikli yasillik ve su bu son sutu daha kaliteli yapar ama genetik olarakta etki var anneden gelen bazi anbesutleri daha yagli bazi annelwrin sutleri daha azyagli olur ama doyuruculugu degismez