Bende 26 günlük anneyim. İlk 1 hafta sütüm gelmedi mama ile devam ettik sarılık oldu tedavi gördü. Sütüm gelsin diye elektrikli pompa ile sağım yaptım. Çok şükür şuan iyi. İlk zamanlar 2 saati geçiyor bebeğim uyanmıyor du. Şimdi de bazen 2 bazen 3 saati buluyor ancak kendi kendine uyanıp meme istiyor. İlk etapta bir göğsü emziriyorum 5.dk sonra uykuya dalıyor zorla uyandırıyorum. İlk göğüs bitince bir dahakinde diğer göğüse geçiyorum. Yada ikisini aynı anda kullandıysam bir dahakinde en son emzirdiğim göğüsten başlıyorum ki yağlı sütü alabilsin diye. Ama şuan da mastit olma korkumda çok fazla