Ilk_mucizem60 irem12 ilk bebegimde doktor vermemisti ve sütüm çok yoktu mama+meme şeklinde ilerliyorduk 2.bebegimde doktor gunde 2 tane kullanmamai söyledi bu bebegime sadece anne sütü yetiyo ve kilo alımıda maşALLAH iyi bilmem imom latteden midir
Asyaveannesi04 irem12 ben kullandım sütün kalitesini gerçekten artıyor günde 2 tane içmiştim baya da faydasını gördüm
bilgekizinannesi irem12 ben kullanıyorum omega zaten sütü yağlandırıyor benim sütüm de oldukça yağlı oluyor
bilgekizinannesi irem12 sağdığımda yoğun yağ tabakası oluyor kaymak tutuyor üst kısmı. Bir de sıkınca çok koyu beyaz süt geliyor memeden
Puahahah bilgekizinannesi merhaba ilaci sabah aksam ac mi tok mu kullandiniz 1 tane kullansak faydasi olurmu sizce