Byzszk13 benim oğlumda da olmuştu. Açıklık kalmış, ilaçla yaktılar. Yaktı diyince gözünüz korkmasın, uyuyordu uyanmadı bile. Sadece ilaç damlatıyorlar. Bidaha kanarsa tekrar k vitamini iğnesi yaparız demişlerdi çok şükür olmadı.
Gün içinde yada yarın muhakkak götürün ki mikrop kapmasın