Elfelf475 annekuzusu__ tam tersi korkmazı çöpe atıp 5 senedir schafer kullanıyorum 🙃 evime korkmaz ne aldıysam çöp oldu param 🥹
Elfelf475 Mavininbiri Vala korktum bende bir de tost makinası yanında waffle aparatı var. 5 senedir çok memnunum. Köşede sus de değil açıkçası kullanırım hep. Fakir de süper schafer da
Mavininbiri Elfelf475 Benim aldığım sadece tost plak ı var waffle makinem olduğu için ona gerek duymadım