Kızlar biz depremden dolayı kayınbabamın evine yerleştik yaklaşık 2 ay önce. Kayinbaba ve k.v hayatta değiller. Ilk geldiğimiz gün odanın birinden bazanın üzerindeki minderin arasından yumurta çıkmıştı. Ne olduğunu anlamayıp çöpe attik esimle. Az öncede fazla eşyalarımızı yerleştirmek için oturduğumuz odadaki koltukları açtık. İçlerini silecektim bir baktı eşim bezin altından yine yumurta çıktı😳 Bu çıkan yumurtalar neyin nesi olabilir ya. Yarında yatak odasını temizleyeceğim orası kilitliydi. Bakalım oradan da çıkacak mı🤨🤔 Aklıma kötü şeyler geliyor yaa