chicharitoo ben yaptım 3.5 aylıkken tatil, sonra sürekli gittim☺️ benim tercihim şöyle oluyor
1) gece yolculuk yapmak, oto koltuğunda durmuyor sadece gece çıkıyoruz ki uyusun.
2) herşey dahil otel. Konforlu bir tatil için herşey dahil çok iyi oluyor, özellikle şezlonga içecek getiren oteller 😅 bebiş uyuyunca keyif zamanı yapabiliyosunuz
3) Ağacı bol gölgelikli olan oteller, bebekten önce de böyle seçiyorduk bebekle çok daha önemli, gölgede esintiyle uyuyorlar böylece asla odaya çıkmıyorum öğle uykuları için.