Benvekizim Dün elime tel batti yara buyuk değil ama girdi içine kadar yani kanadida hemen baticon yaptk . paslı gorunmodu. 4 buçuk 5 yil once 3.doz tetenoz aşımı olmuştum korurmu sizce birde yara kapalimi kalsn
Benvekizim nolmuskine teşekkür ederim ama şöyle bisey var bikac ay oncede bişe batmıştı Dr gttm 10 yıl korur seni demişti ama nette 5yazio