Oğlum 20 aylık.
Kakasını yaparken başka bir odaya gidip kapıyı kapatarak yapıyor. Tuvalete tutuyorum ama çoğunlukla yapmıyor çişini. Sadece tutarken kendi de “tisss” diyor. Sürekli bezini çıkarıyor. Dün 2 kere bezini çıkarıp atmıştı bir yere. Henüz konuşmuyor adam akıllı diye tereddütteyim. Öneriniz var mı?